تعمیرات پکیج

Wiki Article

طریقه ریست پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff را در ویدئو زیر می‌بینید

ثبت درخواست چقدر زمان می‌برد تا تعمیرکار کاردون به محل مشتری مراجعه کند؟

هزینه نصب پکیج، در صورتی که مشمول گارانتی ایران رادیاتور باشید، کاملا رایگان است و حتی هزینه ایاب و ذهاب نصاب نیز از شما اخذ نخواهد شد.

علت هوا گرفتن مکرر رادیاتورها و یا کم شدن مداوم فشار بار پکيج : 

به طور معمول روی محافظ های برق استاندارد چراغی تعبیه شده است که وجود برق را نشان می‌دهد که در این صورت اطمينان پیدا خواهید کرد که تا این قسمت برق وجود دارد

در صورتی که این اتفاق نیفتاد، احتمالا فشار آب ساختمان پایین است و یا اینکه یکی از قطعاتی مانند شیرپرکن و پرشر سوئیچ دچار مشکل شده‌اند.

با توجه به مدل پکیج ایران رادیاتور و مشکل پیش آمده مجرب ترین کارشناس برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما گزینش می شود و زمان اعزام تعمیرکار با شما هماهنگ میشود تا در کمترین زمان ممکن در آدرس شما حضور داشته باشند

در صورتی که این اتفاق نیفتاد، احتمالا فشار آب ساختمان پایین است و یا اینکه یکی از قطعاتی مانند شیرپرکن و پرشر سوئیچ دچار مشکل شده‌اند.

مشکلات سیتم دودکش پکیج: سیستم ایمنی دودکش در پکیج‌های ایران رادیاتور، به منظور جلوگیری از خطراتی مانند سوختگی، ایجاد شده است. در صورتی که سیستم ایمنی دودکش دچار مشکل باشد، ممکن است دودکش بدرستی کار نکند و گازهای خطرناک را در محیط تعمیرات پکیج ترشیح دهد.

هواساز سفارشی arrow_back_ios arrow_back_ios ساخت هواساز در ظرفیت‌های مختلف بررسی جزئیات

برای چه نوع معایبی میتوان با نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور تماس حاصل کرد ؟

تمامی مناطق شرق تهران نیز در پوشش کامل نمایندگی اصلی شرکت ایران رادیاتور در تهران هستند، شعبات فعال تهران سرویسکار آماده اعزام نیروهای خود در سریع ترین زمان در مناطق مختلف شرق تهران است.

کاردون تعمیرات انواع پکیج را در تهران و شهرهای دیگر استان تهران ارائه می دهد. همچنین در شهر کرج نیز می‌توانید از خدمات تعمیر و سرویس پکیج کاردون استفاده کنید.

کاردون با تکنسین های مجرب عیب‌یابی، تعمیر و تعمیر پکیج ایران رادیاتور را در محل انجام می‌دهد. خدماتی که کاردون ارائه می‌دهد، عبارتند از:

Report this wiki page