مشاوره کنکور

Wiki Article

آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...

روش درس خواندن برای کنکور باید درست و اصولی و طبق برنامه ریزی دقیق درسی باشد. برای موفقیت در کنکور، حداقل یک سال (۳۶۵ روز) تلاش می کنید. اگر حتی یک اشتباه کوچک در مسیر درس خواندن شما وجود داشته باشد، این اشتباه تا روز برگزاری کنکور ۳۶۵ بار تکرار می شود.

آیا امکان دریافت مشاوره رایگان کنکور به صورت تلفنی و غیرحضوری هم برای من وجود دارد؟ 

اما اگر همه چیز درباره کنکور ریاضی را بدانید، می توانید به راحتی در دانشگاه های دولتی پذیرفته شوید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بله، هر شرایطی داشته باشید بهترین مشاوران کنکور در راه‌بین آماده هستند تا به شما کمک کنند.

برنامه یک دانش آموز یا پشتِ کنکوری باید دقیقا براساس سطح تحصیلی، سابقۀ تحصیلی، نقاط ضعف، نقاط قوت، زمانِ کلاس‌ها، زمانِ خواب و بیداری، توانایی فردی و … نوشته شود.

به نحوی که اگر در طول سال نکات مهم را یادداشت کرده باشید، جمع بندی ساده تر اما اگر این کار را انجام نداده اید، جمع بندی کنکور در یک ماه کمی دشوار خواهد شد.

مشاوران کنکور راه‌بین در کنار رتبه برتر بودن، فراز و نشیب دورانِ کنکور را نیز تجربه کرده و می‌توانند در شرایط بحرانی به‌خوبی همه‌چیز را کنترل کنند.

مشاورم آقای دکتر خشنود هستن خدایی خیلی با وجدان و حوبن پشتیبانیشونم عالیه و به اندازه کافی سختگیرن .

پس بهره مندی از مشاروه رایگان کنکور بدون صرف هزینه می تواند بهترین گزینه وی باشد.

دانش آموز یا داوطلبی که هنوز تجربه شرکت در کنکور را نداشته یا حداکثر مشاور کنکور یک یا دو بار در کنکور شرکت کرده و البته هنوز رتبه خوبی کسب نکرده است، باید از تجربیات رتبه های برتر و مشاوران برتر کنکور استفاده نماید، در غیر اینصورت داوطلب باید بارها منابع مختلف و روش های مطالعه و تست زنی متعدد و مسیرهای گوناگون را شخصا تجربه کند تا پس از صرف وقت و انرژی زیاد و عقب ماندن از رقبا، شاید بتواند منابع و روش های صحیح و مسیر درست را پیدا کند.

مشاوره کنکور این وبسایت متعلق به آقای میلاد راه‌بین و دارای کد نظارتی شامد از وزارت ارشاد است.

یکی از دلایلِ افزایش تراز دانش‌آموزان در راه‌بین این است که بر خلاف آنچه رایج است ما به هر مشاور تعداد اندکی دانش آموز می‌دهیم.

Report this wiki page