کلینیک کاشت ریش

Wiki Article

۱۸ دقیقه مراحل کاشت ریش و سبیل طبیعی + فیلم و تصاویر واقعی

به طور کلی مشکلات و عوارض این روش نسبت به سایر روش‌ها بسیار کمتر است. در مجموع می‌توان موارد زیر را به عنوان عوارض کاشت ریش به روش میکروگرافت در نظر گرفت:

و نوع بافت فولیکول های پشت سر با ریش مطابقا داشته باشد. اگر فرد متقاضی این شرایط را داشته باشد پیوند ریش بروی آن صورت می گیرد.

استفاده از فرمولاسیون کاشت مو و ابرو طبیعی سبب شده تا نتایج کاشت برای همیشه باقی بمانند. موهای کاشته شده کاملاً مشابه با موهای طبیعی است و شرایط اصلاح و کوتاهی برای آنها در نظر گرفته می شود.

انتخاب مرکز مناسب کاشت که اصول بهداشتی را به خوبی رعایت کند، از بروز عوارض جانبی چنین عملی جلوگیری خواهد کرد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی انواع روش‌های کاشت ریش و سبیل بپردازیم و مزایا و معایب هر یک از آن‌ها را به صورت کامل بررسی کنیم.

 اگر به نظر می رسد که فولیکول های مو به اندازه کافی برای برداشت وجود ندارد، پزشک ممکن است درمان های جایگزین را توصیه کند. 

کاشت ریش به روش sut چه مزایایی دارد؟ در کاشت ریش تهران ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

این دستگاه یک خط فرضی بر اساس آناتومیک صورت ایجاد می کند که نقاطی را مشخص کرده و آنها را طبق آناتومیک صورت ، به هم متصل می کنند و نهایتا مدل ایده آل کاشت برای زیباجو ایجاد می شود .

این موها باید در زاویه و خواب مو کاشته شود. این کار نیاز به دقت بالای پزشک دارد.

این به آنها دید واضح تری از فولیکول های مو می دهد. قبل از شروع برداشت، یک بی حس کننده موضعی به شما داده می شود، بنابراین برداشت یا کاشت را احساس نخواهید کرد. 

بستن دریافت کد تخفیف شماره موبایل وارد شده اشتباه است لطفا مجدد تلاش کنید بستن تلاش مجدد آدرس ایمیل وارد شده اشتباه است لطفا مجدد تلاش کنید بستن تلاش مجدد آدرس ایمیل یا شماره موبایل وارد شده اشتباه است لطفا مجدد تلاش کنید بستن تلاش مجدد درخواست شما با موفقیت ارسال شد و به زودی کد تخفیف برای شما ارسال می شود. متوجه شدم

یکی از مهم‌ترین چالش‌های استفاده از این روش، زخم واضحی است که در محل برداشت وجود خواهد داشت. همچنین این روش نیاز به بخیه دارد.

یکی از مهم ترین دلایل ریزش ریش یا کم پشت بودن آن در آقایان پایین بودن سطح هورمون تسترون در آنها است. همچنین عوامل ژنتیکی نیز نقش بسزایی در ریزش ریش دارند. 

Report this wiki page